سواد مالی (روش های ثروتمند شدن)

آموزش و مباحثی در خصوص ثروت

سواد مالی (روش های ثروتمند شدن)

آموزش و مباحثی در خصوص ثروت

سواد مالی در مدارس به ما آموخته نشد و ما نیازمند آموختن تفکر اقتصادی هستیم.

  • ۰
  • ۰

بهتر است این را بدانیم که با داشتن یک طرح درآمدزا ما می توانیم مسیر درستی را انتخاب نماییم، در غیر این صورت پراکندگی مسیرها مارا از رسیدن به یک درآمد همیشگی دور می نماید.

برای ایجاد یک درآمد می توان به روش های مختلف که در ادامه مطلب آمده، عمل نمود:

1- ایجاد ابزار شغل و درآمد

    ابتدا باید این را بدانیم که کارکردن فردی و بودن بدور از جمع و افراد، باعث سختی در مسیر ثروت می شود. امروزه شخصی که می تواند با افراد بیشتری تعامل داشته باشد، می تواند سریع تر وبیشتر ثروتمند شود. بنابراین یکی از روش های ثروتمند شدن این است که ما ابزاری برای شغل و ایجاد درآمد دیگران بسازیم و یا برای آن ها چاره جویی نماییم. در مقابل وقتی درآمدی برای آن ها ایجاد شد مقداری از این درآمد سهم ما می شود. به نظر می رسد این یکی از بهترین نوع شبکه سازی برای ایجاد مشاغل می باشد و فردی که از ابزار ما ایجاد درآمد می نماید، خیلی بیشتر رضایت دارد تا مقداری از درآمد خود را در اختیار قرار دهد.

2- ایجاد شبکه درآمدزا

    یکی دیگر از روش های درآمدزایی است که شخص سعی دارد به طریقی از درآمد دیگران استفاده نماید. مانند درآمد بدست آمده از اجاره مکان.

این نوع شبکه بیشتر یک طرفه است و از لحاظ درآمدی فقط یک سمت سود می برد و برای سمت مقابل بیشتر به عنوان یک هزینه محسوب می شود. وسوسه های بیشتری برای ایجاد چندین درآمد از این نوع وجود دارد. معمولاً هزینه های نگهداری آن از نوع اول کمتر است.


در آینده بیشتر در مورد انواع درآمد بحث خواهیم نمود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی